Autumn #1

























Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Zdjęcia mi sie bardzo podobają tak jak i stylizacja. mam podobny gust do twojego ! :)
    Pozdrawiam,Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja
    Szalik i buty podbiły moje serce

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Ja ostatnio pokochałam czerń <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia zrobione na czarno biało zdecydowanie lepiej oddają całość! Naprawdę świetnie wpasowują się w klimat tła. Piękne portretowe zdjęcia ktoś Ci zrobił, podoba mi się :)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje fotograf polecam http://www.maxmodels.pl/fotograf-mateophoto1988.html

      Usuń
  6. Genialne zdjęcia, tak jak i osoba na nich. :)
    Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko jakie śliczne stylizacje :O Czekam na więcej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ciekawa stylizacja :)


    Zapraszam również do mnie :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ten człowiek 🇵🇱🤗

    OdpowiedzUsuń