DIY Jeans 馃憱








Udost臋pnij ten post

17 komentarzy :

  1. Klasyka jeansu a zawsze wygl膮da dobrze i kobieco jak u Ciebie 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  2. Fajne zdj臋cia:-) www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jeansy jak ze sklepu . Nigdy nie powiedzialabym,偶e tak 艂adnie idzie je zrobi膰 馃槏 艣wietna stylizacja i jakosc zdj臋膰 ;)
    Pozdrawiam i obserwuje Domii-Nika
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/2017/08/dawno-mnie-tu-nie-byo.html?m=1

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O taki efekt chodzi艂o mi i chyba wyszed艂
      馃槏. Jako艣膰 zdj臋膰 to zas艂uga fotografa ☺️

      Usu艅
  4. 艢wietne te jeansy! Bardzo mi si臋 podobaj膮 :D

    OdpowiedzUsu艅
  5. Cudownie wysz艂y!:)
    Mega s膮!♡♡♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艢wietne jeansy, podobaj膮 mi si臋 :))

    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jeansy jak z dawnych lat, kiedy tak si臋 chodzi艂o do szko艂y albo po podw贸rku. Przypomina mi si臋 stare czasy kiedy takie spodnie by艂y na porz膮dku dziennym.

    OdpowiedzUsu艅